Felhasználói név Jelszó


























Valid HTML 4.01 Transitional

Valid CSS!


Kriszi Gazdasági Tanácsadó Kft-Könyvelő Iroda-Dunaújváros
Cím: 2400 Dunaújváros, Vasmű u. 51. I. em. 4.Email: kriszi@vnet.hu
Web: http://www.kriszi.huTelefon: 25/500-030 ,
Fax: 25/500-032

Bemutatkozás

Csányi Krisztina könyvelő, könyvvizsgáló vagyok. Társaságom 1997-ben alakult, egyéni cégemből. 1991 óta foglalkozom társaságok, egyéni vállalkozások könyvelésével, bérszámfejtésével, adótanácsadásával, és 2007 óta könyvvizsgálattal is.
Munkákat szerződéssel, anyagi felelősségvállalás mellett végezzük. Irodánk létszáma 7 fő: 4 mérlegképes könyvelő, 2 könyvvizsgáló, és 1 asszisztens .
Hétfőtől péntekig munkanapokon 8-15 óra között állunk ügyfeleink rendelkezésére.
A társaságot a Magyar Könyvvizsgálói Kamara Felvételi Bizottsága a 2011. április .-án kelt határozatával a kamarai névjegyzékbe felvette.
Célunk, hogy az Ön bizalmi partnereként vállalkozását a legeredményesebb működésben támogassuk. Számunkra fontos, hogy szakértőként lelkiismeretesen, felelősséggel végezzük munkánkat mindkettőnk kölcsönös megelégedésére.
Szolgáltatásaink

KÖNYVELÉS

Könyvelési szolgáltatásunk keretében az alábbi feladatok elvégzését vállaljuk:
Az Ön által rendelkezésre bocsátott bizonylatok alapján vállaljuk cége analitikus és szintetikus könyvelését a mindenkor hatályos előírásoknak megfelelően;
Elkészítjük a szokásos üzletmenethez szükséges bevallásokat, jelentéseket a NAV, helyi önkormányzatok, KSH, MNB és PSZÁF felé;
Költségvetési kapcsolatainak nyilvántartása mellett rendszeres tájékoztatást küldünk a fizetési kötelezettségekről;
A bevallások ellenőrzésével, helyesbítésével kapcsolatosan vállaljuk NAV ügyintézését, képviseletét;
Szabályzatok készítése (számviteli politika, értékelési, selejtezési, leltározási, önköltség számítási szabályzatok) különös tekintettel a házipénztár kezelési szabályzatra.
Társaságok újra könyvelése, utólagos könyvelése

KÖNYVVIZSGÁLAT

A számviteli törvény szerint:

"A könyvvizsgálat célja annak megállapítása, hogy a vállalkozó által az üzleti évről készített éves beszámoló e törvény előírásai szerint készült, és ennek megfelelően megbízható és valós képet ad a vállalkozó vagyoni és pénzügyi helyzetéről, a működés eredményéről."
A jelenlegi szabályozás szerint az évi 300 millió forintos árbevételű 50 fő feletti vállalkozásoknak kötelező a könyvvizsgálat BÉRSZÁMFEJTÉS

Havi rendszeres bérszámfejtés:

Havi rendszeres bérszámfejtés az ügyféllel előreegyeztetett határidőre;
TB kifizetőhelyi feladatok ellátása;
TB ellátások (TGYS, GYED, GYES) megállapítása, elszámolása
Beléptetés: bejelentés NAV felé, hozott adatok rögzítése, szükséges dokumentumok meglétének ellenőrzése;
Kiléptetés: igazolások elkészítése, kijelentés elküldése NAV felé;
Távollétek felvezetése a rendszerbe;
Igény esetén szabadságok egyeztetése;
Utalási fájl készítése;
Munkaügyi nyilvántartás vezetése Költséghelyes kimutatás készítése;
Főkönyvi feladás készítése az ügyfél számlarendje alapján;
Költségvetési kapcsolatok nyilvántartása, rendszeres tájékoztatás a fizetési kötelezettségekről;
Igény esetén egyedi menedzsment riport készítése;
Havi adó- és járulék bevallás készítése és igény esetén beküldése;
Igény szerint havi gazdaságstatisztikai jelentés készítése és megküldése a KSH-nak.
Éves teendők:

Szabadságok megállapítása előző évről;
Nyilatkozatok begyűjtése;
Éves adó és járulék igazolások kiadása;
NYENYI adatszolgáltatás elkészítése;
Éves munkáltatói adóbevallás készítése.

Igény esetén önadózók SZJA bevallásának elkészítése.
KÉPVISELET

Társaságunk vállalja a NAV, OEP , és helyi önkormányzat vizsgálatai során teljes körű képviseletet, amelyet meghatalmazás útján látunk el.
SZJA ADÓBEVALLÁS

Minden év május 20. jelenti a magánszemélyek szja bevallásának határidejét.
A munkáltatói igazolások, adókedvezményes igazolások, adásvételi szerződések, és egyéb igazolások alapján elkészítjük egyéni személyes adóbevallását.



Főoldal |  Ügyfélkapu |  Kapcsolat |  Magunkról |  Partnereink |  Járásaink |  Megyeszékhelyek |  Hirdetőink